søndag 21. april 2013

En LO!


Dette er lenge siden! 
Har ikkje lagt ut en eneste lo på bloggen min trur eg.. hehh..
Ikkje akkurat så ofte det skjer at eg lagar loer, men de siste vekene har det blir laga fleire! Det er jo kjempe kjekt!! 
Så her kommer en lo med bilde fra i fjor sommer. Det er tatt på vei opp til jettegrytene i rullestadjuvet.
Setter kjempe stor pris på kommentarer!! 
Klem!



Materialliste:
Baksiden av et mønsterarke eg aldri kommer til og bruke :)
Dylusionspray og perfect pearls.
Stempel fra Vibeke Spigseth(poppydesign) som eg har fargelagt med distress markers og klippa ut. 
Bakgrunnstempel fra Tim Holtz. 
Diverse blomster fra Prima.
Halvperler fra WOC. 
Papirteip fra Panduro. 
Ugla er fra Prima.

Håper denne blir godkjent på oppgava til Scraphaugen sin utfordring med bruk av masse grønt:


5 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min :)
    Setter veldig pris på det :)
    Så kul denne LOèn var...digger bakgrunnen din og skyene :) Herlige farger og flott bilde også :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flott bkgrunn du har laget. Likte fargene og at bilde var i sart/hvit. Den turen kunne jeg også tenke meg å ta.

    Takk for at du deltar hos Scraphaugen.
    DT- Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Så flott LO du har laget:) Stilig pynte, likte godt fargene du har brukt:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  4. Så stilig Lo. Kjekt å grime til bakgrunner :-)

    SvarSlett