fredag 26. april 2013

4 Fremtidige Stjerner


Meldte meg nettopp inn i et forum som dei kaller: Scrappeland. Der har de en gjestedesigner hver måned med en utfordring. Denne gangen var det en skisse som skulle løses, så her er mitt svar på den :)

Materialliste:
Brukt baksiden av et mønsterark som eg aldri kommer til og bruke :)
Stensiler og sprayer fra Dylusions. Dymoen min :) Edderkopp stempel fra Kort og Godt og papirteip fra  Panduro. Dekkmønsterstempel fra Tim Holtz. Bare spør hvis du lurer på noe :) 

Ha ei fin helg!! 


3 kommentarer:

  1. Like så godt stilen din her, rett og slett råkult:)

    SvarSlett
  2. For en flott og kul LO, fine de andre og forresten :)

    SvarSlett
  3. Så kul og stilig LO!!! Velkommen skal du være til oss i Scrappeland! Og tusen takk for at du deltar på utfordring hos oss!
    Har tatt meg en runde i bloggen din, og du lager utrolig masse kult! Liker stilen din! :D Gleder meg til å se mer! :)

    SvarSlett